Privredna društva za zapošljavanje osoba sa invaliditetom i privredna društva koja ostvaruju status zaštitne radionice

Privredna društva koja ostvaruju status zaštitne radionice, odnosno privredna društva koja u svom sastavu imaju dio koji ostvaruje status zaštitne radionice, uz zahtjev za isplatu novčane nadoknade i/ili subvencije neto plaće dužna su priložiti sljedeću dokumentaciju:

 

Zahtjev za isplatu novčane naknade i subvencije se podnosi na obrascu ZNN 1, koji se može preuzeti OVDJE ili neposredno u poslovnim prostorijama Fonda.

    1. Ovjerenu kopiju rješenja o registraciji,
    2. Ovjerenu kopiju obavještenja o razvrstavanju pravnog lica prema djelatnosti izdato od Federalnog zavoda za statistiku,
    3. Ovjerenu kopiju rješenja o priznavanju statusa privrednog društva za zapošljavanje osoba sa invaliditetom,
    4. Dokaz o invaliditetu u skladu sa članom 10. ovog Pravilnika,
    5. Original ili ovjerenu kopiju Ugovora o radu za zaposlene osobe sa invaliditetom, odnosno za sve zaposlene, ako privredno društvo ostvaruje status zaštitne radionice,
    6. Original ili ovjerenu kopiju Liste osiguranih lica izdatu od strane Porezne uprave FBiH (ne starija 15 dana od dana podnošenja zahtjeva),
    7. Ovjerenu kopiju potvrde banke ili ugovora sa bankom o otvaranju transakcijskog računa sa naznačenim brojem računa,
    8. Interni akt kojim se formira zaštitna radionica kao posebna obračunska organizaciona jedinica sa spiskom radnika koji je čine,
    9. Potpisanu platnu listu od strane poslodavca i osobe sa invaliditetom u smislu da je ista zaprimila platnu listu,
    10. Obrazac MIP-1023 ovjeren od strane Porezne uprave FBiH (ili elektronski predat obrazac),
    11. Izvode iz banke kao dokaz o uplaćenim porezima i doprinosima i neto plaćama za onaj broj zaposlenih za koji je poslodavac izvršio obračun i plaćanje. U slučaju da korisnik vrši zbirni prijenos neto plaća na poslovnu banku, dužan je za taj iznos dostaviti i spisak zaposlenih sa pojedinačim iznosima za isplatu a koji je prethodno dostavio banci.
    12. Obrazac Specifikacije 2001 ili 2001 A ovjeren od strane Porezne uprave FBiH (ili elektronski predate Specifikacije),

    Dokumenti od a) do zaključno sa g) se prilažu samo prilikom prvog podnošenja zahtjeva i u slučaju nastalih promjena na istim, a ostali dokumenti se prilažu uz svaki pojedinačni zahtjev.

    U slučaju zapošljavanja nove osobe sa invaliditetom podnosilac zahtjeva je dužan dostaviti original ili ovjerenu kopiju ugovora o radu za novozaposlenu osobu sa invaliditetom, ovjerenu kopiju rješenja o invalidnosti ili nalaz ocjenu i mišljenje u skladu sa članom 10. ovog Pravilnika, kao i originalnu Listu osiguranih lica izdatu od strane Porezne uprave F BiH ne stariju od 15 dana od dana podnošenja zahtjeva, na kojoj će biti navedena novozaposlena osoba sa invaliditetom.

    U slučaju odjave zaposlene osobe sa invaliditetom podnosilac zahtjeva je dužan dostaviti Obrazac JS 3100 ovjeren od strane Porezne uprave F BiH, i dokument koji dokazuje razlog raskida ugovora.