Oglasi i konkursi

J A V N I O G L A S

Na osnovu Odluke o potrebi prijema u radni odnos broj: 04-30-1-9913/25 od 28.08.2025. godine, člana 4. Uredbe o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru u Federaciji BiH (“Sl. novine FBiH”, br. 13/19, 9/21 i 53/21), člana 22. Statuta Fonda za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba sa invaliditetom („Službene novine FBiH“, broj: 28/11 i 52/25), člana 3. Pravilnika o radu Fonda za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba sa invaliditetom, broj: 01-02-2-5339/25 od 28.04.2025. godine i broj: 01-02-2-6336/25 od 23.05.2025. godine, Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta Fonda za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba sa invaliditetom, broj: 01-02-2-5316/25 od 28.04.2025. godine i broj: 01-02-2-9676/25 od 21.08.2025. godine , Saglasnosti Federalnog ministarstva rada i socijalne politike broj: 06-31/14-1921/25 BB od 08.08.2025. godine i Saglasnosti Federalnog ministarstva rada i socijalne politike broj: 06-31/14-2006/25 BB od 22.08.2025. godine, direktor Fonda za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba sa invaliditetom r a s p i s u j e

                                        J A V N I  O G L A S

za prijem u radni odnos u Fond za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba sa invaliditetom

 

Raspisuje se javni oglas za prijem u radni odnos na neodređeno vrijeme u Fond za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba sa invaliditetom za sljedeće pozicije:

  1. Rukovodilac Službe za javne nabavke i informacione tehnologije –(1 izvršilac)
  2. Stručni saradnik za pripremu i provedbu – (1 izvršilac)

 

I Uslovi za zasnivanje radnog odnosa

Opći uslovi:

  • da je državljanin BIH
  • da je punoljetan/la
  • da ima opću zdravstvenu sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta

 

Posebni uslovi:

 

  1. Rukovodilac Službe za javne nabavke i informacione tehnologije – (1 izvršilac)
  • VSS – odnosno obrazovanje koje se vrednuje s najmanje 240 ECTS bodova Bolonjskog sistema studiranja – diploma ekonomskog, pravnog ili drugog fakulteta društvenog smjera,
  • 3 godine radnog iskustva u struci po stjecanju stručne spreme, od čega 1 godina na poslovima rukovođenja,
  • Izražene organizacijske sposobnosti,
  • Dokaz o uspješno završenoj provjeri znanja iz oblasti javnih nabavki od Agencije za javne nabavke,
  • Poznavanje legislative vezane za javne nabavke,
  • Sklonost za timski rad.

 

Opis poslova: Odgovara za zakonito poslovanje Službe, neposredno obavlja najsloženije poslove iz nadležnosti Službe, neposredno organizuje vršenje poslova u Službi, raspoređuje poslove i zadatke, daje upute za vršenje pojedinih poslova, osigurava blagovremeno, zakonito i pravilno vršenje poslova u Sektoru, koordinira i kontroliše rad zaposlenih u Službi, vodi brigu o radnoj disciplini i efikasnosti rada u Službi, radi na izvršavanju odluka i zaključaka organa Fonda, prati i proučava propise i daje stručne upute za njihovo provođenje iz djelokruga rada Službe, izrađuje informacije, analize i izvještaje iz djelokruga Službe te iste dostavlja direktoru Fonda, učestvuje u izradi i/ili inoviranju opštih i pojedinačnih normativnih akata, provedenih propisa, općih i drugih akata Fonda iz djelokruga rada Službe, daje stručna mišljenja i objašnjenja u procesu razmatranja, usvajanja i primjene donesenih akata iz djelokruga rada Službe, provodi aktivnosti u vezi sa obukama zaposlenih u službi, stručnom usavršavanju i napredovanju, organizuje cjelokupne poslove nabavki u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama BiH, sudjeluje u planiranju troškova Finansijskog plana Fonda, u saradnji sa rukovodiocima Sektora i direktorom, izrađuje Plan javnih nabavki, prati kompletan proces javnih nabavki, planova, analize, investicija i održavanja, prati realizaciju odobrenih sredstava iz finansijskog plana prema namjenama, prati i primjenjuje propise iz oblasti Javnih nabavki i drugih propisa, te predlaže neophodne mjere i aktivnosti u skladu sa istima, osigurava da se javne nabavke provode u skladu sa zakonskim okvirom i visokim standardima integriteta, prati ekonomiju javnih nabavki, strategiju javnih nabavki, e-nabavke, rokove za postupanje, način imenovanja i eventualnu rotaciju članova komisije za nabavku, sva druga odnosna pitanja i učestvuje u borbi protiv korupcije, organizuje i koordinira aktivnosti javnih nabavki i nadzire implementaciju planiranih aktivnosti, prati i primjenjuje propise iz oblasti finansijskog i računovodstvenog poslovanja i daje stručne upute za njihovo provođenje iz djelokruga rada odjeljenja, sudjeluje u sastavljanju finansijskih izvještaja, ukazuje na potrebu eventualnih izmjena javnih nabavki, prema ukazanoj potrebi, a po nalogu direktora Fonda obavlja i druge poslove koji mogu uključivati: izradu tipskih dokumenata, obavljanje nadzora i slično, obavlja i ostale poslove po nalogu direktora u skladu sa zakonima, Statutom i drugim aktima Fonda, za svoj rad neposredno odgovara direktoru Fonda u skladu sa zakonima, Statutom i drugim aktima Fonda

 

  1. Stručni saradnik za pripremu i provedbu – (1 izvršilac)
  • VSS – odnosno obrazovanje koje se vrednuje s najmanje 180 ECTS bodova Bolonjskog sistema studiranja – diploma društvenog ili prirodnog smjera,
  • 1 godina radnog iskustva u struci po stjecanju stručne spreme,
  • Poznavanje rada na računaru,
  • Sklonost za timski rad.

Opis poslova: Priprema izradu uputstva, kao i svih drugih obrazaca za javne pozive Fonda, priprema informacije i odgovore na upite korisnika, institucija, organizacija i sl. iz djelokruga rada Službe, po nalogu rukovodioca Službe učestvuje u organizaciji različitih promotivnih aktivnosti (okrugli stolovi, promocije, konferencije i sl.), primjenjuje zakonske propise iz oblasti profesionalne rehabilitacije i zapošljavanja osoba sa invaliditetom, priprema informacija iz djelokruga rada Službe za potrebe rada Fonda,obavlja tehničke poslove vezano za pripremu javnih poziva, te organizacije potpisivanja ugovora sa korisnicima sredstava, sudjeluje u planiranju prijedloga za povećanje efikasnosti rada Fonda, izrađuje tipske dokumente za potrebe Službe i Fonda, vrši tehničku organizaciju prikupljanja informacija iz drugih organizacionih jednica u svrhu izrade planova, realizuje aktivnosti praćenja tržišta rada, odgovara na telefonske pozive, te prijem stranaka unutar institucije,obavlja komunikaciju sa korisnicima i potencijalnim korisnicima sredstava Fonda prema ukazanoj potrebi, ažurira baze podataka iz djelokruga rada Službe na dnevnom nivou, prema ukazanoj potrebi obavlja sve poslove unutar Službe, a po nalogu rukovodioca Službe i direktora Fonda, prema ukazanoj potrebi i hitnosti, a po nalogu direktora Fonda obavlja i druge poslove koji mogu uključivati: izradu tipskih dokumenata, obavljanje nadzora i slično, obavlja i ostale poslove po nalogu rukovodioca Službe i direktora Fonda u skladu sa zakonima, Statutom i drugim aktima Fonda, za svoj rad neposredno odgovara Rukovodiocu Službe i direktoru Fonda u skladu sa zakonima, Statutom i drugim aktima Fonda.

II Potrebna dokumentacija

  • Svojeručno potpisana prijava na javni oglas i biografija sa obavezno naznačenim ličnim podacima (jasno napisano ime i prezime, adresa stanovanja, kontakt telefon, e-mail adresa)
  • Uvjerenje o državljanstvu (ne starije od 6 mjeseci)
  • Izvod iz matične knjige rođenih
  • Dokaz o ispunjavanju stručne spreme propisane posebnim uslovima
  • Potvrda/uvjerenje o radnom stažu u struci nakon sticanja stručne spreme

Svu traženu dokumentaciju kandidati su dužni dostaviti u originalu ili ovjerenoj fotokopiji.

Samo izabrani kandidat će biti u obavezi u određenom roku dostaviti ljekarsko uvjerenje kao dokaz da njegovo zdravstveno stanje i psihofizičke sposobnosti odgovaraju uslovima radnog mjesta i uvjerenje o nevođenju krivičnog postupka.

III Rok za podnošenje prijava i ostale napomene

Potpisane prijave na oglas sa traženom dokumentacijom potrebno je dostaviti lično ili  putem pošte u roku od 8 (osam) dana od dana objavljivanja javnog oglasa na adresu:

Fond za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba sa invaliditetom

Marka Marulića broj 2

71000 Sarajevo

sa naznakom na koverti „Prijava na javni oglas za prijem u radni odnos za poziciju broj ___

(obavezno navesti broj pozicije na koju se prijava odnosi) – NE OTVARATI

Probni rad nije predviđen za upražnjena radna mjesta.

Pravo učešća u procesu izbora imaju svi kandidati čija prijava bude uredna, potpuna i blagovremena.

Proces izbora kandidata zasniva se na razmatranju dostavljene dokumentacije i održanom usmenom ispitu (intervju) sa svakim od kandidata na koji će isti biti pozvani putem obavijesti na adresu kandidata kao i na e-mail adresu, ukoliko je ista navedena u prijavi i to najmanje 5 (pet) dana prije održavanja ispita. O daljnjem procesu izbora kandidati se mogu obavijestiti  i usmeno ili putem telefona.

Komisija za provođenje postupka prijema u radni odnos dužna je prilikom sastavljanja liste uspješnih kandidata dati prednost osobama sa invaliditetom u skladu sa Zakonom o profesionalnoj rehabilitaciji, osposobljavanju i zapošljavanju osoba sa invaliditetom („Službene novine FBiH“, broj 9/10) i to u slučaju da su takve osobe postigle jednaku ocjenu kao i drugi kandidat/kandidati i da su dostavili validan dokaz o invaliditetu, kao i osobama koje su po Zakonu o pravima demobilisanih boraca i članova njihovih porodica („Službene novine FBiH“, broj 54/19, 29/22, 81/23 i 60/24) definisane kao demobilisani borci i to u slučaju da su takve osobe postigle jednaku ocjenu kao i drugi kandidat/kandidati i da su dostavili dokaz o statusu demobilisanog borca kao i dokaz da su trenutno nezaposlene.

Neuredne, nepotpune i neblagovremene prijave neće biti uzete u razmatranje.

Dostavljena dokumentacija se neće vraćati kandidatima.