Organizacije osoba sa invaliditetom koje podnose zahtjev za isplatu novčane nadoknade i/ili subvencije neto plaće dužne su priložiti sljedeću dokumentaciju:

Zahtjev za isplatu novčane naknade i subvencije se podnosi na obrascu ZNN 1, koji se može preuzeti OVDJE ili neposredno u poslovnim prostorijama Fonda.

  1. Ovjerenu kopiju rješenja o registraciji,
  2. Ovjerenu kopiju obavještenja o razvrstavanju pravnog lica prema djelatnosti izdato od Federalnog zavoda za statistiku,
  3. Dokaz o invaliditetu u skladu sa članom 10. ovog Pravilnika,
  4. Original ili ovjerenu kopiju Ugovora o radu za zaposlene osobe sa invaliditetom,
  5. Original ili ovjerenu kopiju Liste osiguranih lica izdatu od strane Porezne uprave FBiH (ne starija 15 dana od dana podnošenja zahtjeva),
  6. Ovjerenu kopiju potvrde banke ili ugovora sa bankom o otvaranju transakcijskog računa sa naznačenim brojem računa,
  7. Potpisanu platnu listu od strane poslodavca i osobe sa invaliditetom u smislu da je ista zaprimila platnu listu,
  8. Obrazac MIP-1023 ovjeren od strane Porezne uprave FBiH (ili elektronski predat obrazac),
  9. Izvode iz banke kao dokaz o uplaćenim porezima i doprinosima i neto plaćama za onaj broj uposlenih za koje je poslodavac izvršio obračun i plaćanje. U slučaju da korisnik vrši zbirni prijenos neto plaća na poslovnu banku, dužan je za taj iznos dostaviti i spisak zaposlenih sa pojedinačim iznosima za isplatu, a koji je prethodno dostavio banci.
  10. Obrazac Specifikacije 2001 ili 2001A ovjeren od strane Porezne uprave FBiH (ili elektronski predate Specifikacije).

Dokumenti od a) do zaključno sa f) se prilažu samo prilikom prvog podnošenja zahtjeva i u slučaju nastalih promjena na istim, a ostali dokumenti se prilažu uz svaki pojedinačni zahtjev.

U slučaju zapošljavanja nove osobe sa invaliditetom podnosilac zahtjeva je dužan dostaviti original ili ovjerenu kopiju ugovora o radu za novozaposlenu osobu sa invaliditetom, ovjerenu kopiju rješenja o invalidnosti ili nalaz ocjenu i mišljenje u skladu sa članom 10. ovog Pravilnika, kao i originalnu Listu osiguranih lica izdatu od strane Porezne uprave F BiH ne stariju od 15 dana od dana podnošenja zahtjeva, na kojoj će biti navedena novozaposlena osoba sa invaliditetom.

U slučaju odjave zaposlene osobe sa invaliditetom podnosilac zahtjeva je dužan dostaviti Obrazac JS 3100 ovjeren od strane Porezne uprave F BiH, i dokument koji dokazuje razlog raskida ugovora.

Status organizacije osoba sa invaliditetom priznaje se organizacijama osnovanim u cilju ostvarivanja boljeg položaja i zaštite osoba sa invaliditetom i zadovoljavanja njihovih potreba, a koje prema standardnoj klasifikaciji djelatnosti u Bosni i Hercegovini imaju registrovanu djelatnost u razredu koji se odnosi na djelatnost socijalne zaštite osoba sa invaliditetom pod šifrom djelatnosti: 88.10, 85.321 ili 88.91. Pri utvrđivanju pripadnosti kategoriji organizacije osoba sa invaliditetom, kao dokaz Fond uvažava isključivo važeći akt nadležne službe za statistiku kojim je utvrđena djelatnost organizacije sa pripadajućom šifrom djelatnosti, a koja odgovara djelatnosti socijalne zaštite osoba sa invaliditetom.